sobota, 6 kwietnia 2013

"My" Country Kitchen


Uwielbiam kuchnie w stylu country. Pełne ciepła, harmonii, zawsze otwarte na przyjaciół, spowite zapachem domowego chleba, ciasta drożdżowego, suszących się ziół, grzybów, pykającego w kącie wina. Takie w których czas zatrzymuje się w przedmiotach, często przechodzących z pokolenia na pokolenie, w starych, drewnianych meblach lub takich malowanych na różne kolory.
Kocham kuchnie, które żyją!
Gdzie można cieszyć się wspólnym gotowaniem, jedzeniem, swoim towarzystwem, pogaduchami do białego rana.

"Nasza" kuchnia tutaj jeszcze w Wielkanocnym i bardzo słonecznym wydaniu.







Już kiedyś wspominałam, że cała kuchnia w domu, który wynajmujemy ma ponad 20 lat.
Naturalny, ponadczasowy shabby chic ;)








A tutaj spełnione marzenie Łukasza. Szklanka z uchem. Znalazłam dwie sztuki, jeszcze w kartonie, nowiutkie, nigdy nie używane...w charity shop za jedyne dwa funty.


Na stole zaś czekają gazetki wnętrzarskie, które przyleciały do mnie prosto z Polski od Oli - http://mojemiejcenaziemi.blogspot.co.uk/
Dziękuję Ci Olu jeszcze raz :)


Dziękuję Wam wszystkim za tyle pięknych Wielkanocnych życzeń! W życiu tylu nigdy nie dostałam! Jesteście Wielcy!!!

Miłego weekendu i tygodnia kochani!!!

My mamy jeszcze jeden tydzień "ferii" stąd też więcej czasu spędzam z chłopakami niż w blogowym świecie ;)

Pozdrawiam i do następnego

Kasia

120 komentarzy:

  1. Cudnie, słonecznie! Widać wiosnę u Ciebie, Kasiu:). uwielbiam ten styl, widzę super półeczkę na przyprawy i ukryte retro radyjko:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj :)
    Bardzo ładna kuchnia, swojska hihi :)
    Moim zdaniem bardzo fajnie komponuje się z Twoimi innymi pomieszczeniami w domu tworząc zgraną całość :)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  3. Kuchnie i wspólne gotowanie ze znajomymi ... niestety moja kuchnia, mimo w miarę dużego domu jest maleńka, 2 osoby to już tłok :)) Ale Twoja jest idealna na domówki, dużo przestrzeni masz, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kuchnia 20-letnia, a wygląda, jak specjalnie stylizowana na vintage ;). Uwielbiam ten styl! Pozdrawiam, Madeleine.

    OdpowiedzUsuń
  5. przypadkowo trafiłam na tego bloga i... zakochałam się od pierwszego wejrzenia! cudnie mieszkasz, jestem zauroczona. już śledzę na bloglovin :) pozdrawiam z warszawy!

    OdpowiedzUsuń
  6. przyjemnie się zwiedzało Twoją kuchnię :)
    króliczek schowany w owsie(??)/pszenicy(??) rewelacyjny...
    i te ciepłe barwy wielkanocnych dodatków :) SUPER!
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To akurat trawa. Miałam problem żeby tutaj w UK znaleźć nasiona zbóż.
      Dziękuję :)

      Usuń
  7. piękna kuchnia, a ta szafeczka - to synuś twój coś przy niej majstrował?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Synuś majstrował przy szafce ale nocnej ;) Pokażę niebawem.
      Dziękuję.

      Usuń
  8. Śliczna ! W takiej kuchni na pewno posiłki lepiej smakują. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Imponujesz mi tym, że Twój "wygnankowy" domek jest prawdziwym Domem, że dom, który wynajmujesz, szanujesz i dbasz o niego, jak o swój własny. Tylko dobrzy ludzie tak potrafią :)
    Piękna jest Twoja shabby chic kuchnia :), ma duszę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej bym tego wszystkiego nie ujęła!

      Usuń
    2. Mieszkamy tutaj już 2,5 roku i jeszcze pewnie z dwa pomieszkamy, dlatego też nie traktuję go jako przejściowego, wynajmowanego, ale jak dom po prostu :)
      Dziękuję!

      Usuń
    3. i ja :) podziwiam :)
      masz przesliczna, jasną i słoneczna kuchnię :)

      Usuń
    4. mi też się strasznie podoba, jest tak jasno, słonecznie, przytulnie...nie przesadzasz z "gadżetami", widać, ze to co stoi gdzieś na półach jest używane:)ten czarny czajnik to po prostu cudo!no i kwiatek na oknie mamy taki sam!!!fajnie, naprawdę super!gratulacje!

      Usuń
  10. urocza wiejska-sielska kuchnia:) aż się chce usiąść przy stole na pogaduchy przy herbacie i kawałku domowego ciasta:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasiu, masz piękną i bardzo jasną kuchnię. Zazdroszczę porządku, wszystko ułożone, dobrane idealnie. U ciebie w kuchni wszystko do siebie pasuje. Ciepłe miejsce... serce domu
    Pozdrawiam ciepło :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak słonecznie i dużo światła wpada do kuchni. Klimatycznie i aż chciałoby się tam usiąść przy szklance tej herbatki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękną masz kuchnię:)Sliczne dodatki. Bardzo mi się podoba:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekna masz ta kuchnie , z dusza

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknie ... ach ten Twój domek zachwyca ciągle ... urządziłaś go cudnie Kasiu

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowna kuchnia. Bardzo mi się podoba, tylko mebelki bym w niej widziała białe :) Uwielbiam białe meble i właściwie wszędzie je widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaśniutko,też tak lubię.Miło u Ciebie,buziaki

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna i taka jasna, jest ta Twoja kuchnia, bardzo mi się podoba:-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna, taka jasna i czyściutka. Z chęcią bym wpadła na herbatkę i pogaduchy:))))Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie bym do Ciebie wpadła i wypiła kawkę w takiej pięknej kuchni...ślicznie jest u Ciebie...tak zwyczajnie, domowo i rustykalnie. Lubie jak w kuchni jest jedna szafeczka z taką zasłonką, dodaje takiego uroku:) Spodobał mi się dzbanuszek emaliowany z czerwonym kogucikiem...pozdrawiam Basia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A za zasłonką ukrywa się pralka ;)
      Dziękuję Basiu :)

      Usuń
  21. Kasiu, bardzo przytulnie i jasno- podoba mi sie, gra dodatkami... Sliczny kalendarz widze na scianie!!!
    Buziaki
    a.

    OdpowiedzUsuń
  22. Kuchnia jasna, przejrzysta, romantyczna, aż miło zasiąść do stołu i zjeść coś pysznego!!!! Tyle światłą w niej masz, w mojej ponuro, nigdy słońce nie dochodzi ;(

    OdpowiedzUsuń
  23. Naturalne drewno i biel, to jest to, co lubię najbardziej:))
    A ten zajączek w trawce....O matko! Jaki słodki!

    OdpowiedzUsuń
  24. Macie b.przytulną i słoneczną kuchnię i to z balkonem chyba....
    I tyle ciekawych drobiazgów godnych pozazdroszczenia ...
    Pozdrawiam przedwiosennie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drzwi prowadzą do mini ogródka ;)
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  25. Pięknie, słonecznie i przytulnie. Mimo, że wynajęte mieszkanko to nie traktujecie go jako coś przejściowego tylko urządzacie i dbacie z pieczołowitością aby stworzyć prawdziwy dom i rodzinne gniazdo.
    Cudownie!
    Pozdrawiam!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  26. Mnie najbardziej ujął kącik jadalniany,super jest i to okno na wprost jego,przez które wpada słoneczko...dla mnie idealnie.Widziałam też fajne dodatki,półeczki,kubeczki...ogólnie bardzo,bardzo przytulnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak słonecznie,u Ciebie zawsze bije takie ciepło w tym domu:))

    OdpowiedzUsuń
  28. a królik jak żywy!

    OdpowiedzUsuń
  29. piękny kącik jadalniany..taki jasny, przejrzysty - BARDZO mi się podoba.Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kasiu ślicznie, słonecznie, przytulnie, po prostu cudnie. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  31. Piekna ta kuchnia, widać że żyje. A kącik jadalniany jest tak przytulny, że chętnie i ja by sobie ucięła pogaduchy przy nim:) takie kuchnie uwielbiam...

    OdpowiedzUsuń
  32. Kasiu, Ty wiesz jak ja uwielbiam Wasz domek:-) Piszę Wasz, bo tak jak piszą dziewczyny powyżej jest tak domowo i przytulnie, że nie ma się wrażenia,że jest on tylko na chwilę:-) Myślę, że ten własny będzie jak z marzeń!

    Kuchnia...jest idealna! Ciepła, domowa, w moim ulubionym stylu...i to wyjście do mini ogródka jest świetne! Pewnie z kawką sobie wychodzisz w ciepłe dni.Identycznie ma moja ciocia we Francji ( we wszystkich domach w których mieszkała tak było, co zawsze mi się podobało)
    A ten post to chyba na moje zamówienie, bo pomyślałam sobie ostatnio, że tak dawno już nie było Twojej kuchni:-)

    Cieszę się, że gazetki już doszły i mam nadzieję, że znalazłaś coś dla siebie:-)
    Buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Ta szklanka z uchem przypomniała mi te metalowe obrączki z uszkami w dawnych domach. W moim domu z dzieciństwa, u babć... Ale sentymentalnie mi się zrobiło. I kradnę od Ciebie Kochana promyki słońca, bo u nas go jak na lekarstwo - to ładuję akumulatorki TWOIM :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  34. jest pięknie tak cieplutko ;) CAŁUJĘ CIEPLUSIO ;*

    OdpowiedzUsuń
  35. świetny klimat w kuchni, ja lubię taki styl:) cudnie:)Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  36. :-) Bardzo jasno i ciepło w Twojej kuchni i przy Twoim stole. Naprawdę chce się siąść z kubkiem niekoniecznie kawy i porozmawiać, poczytać. Ciepło, przytulnie. Miałaś szczęście, że trafiła Wam się kuchnia w stylu który lubisz, tj. szafki kuchenne się do Twojego stylu dopasowały:-) Ale jakie szczęście miała ta kuchnia, że trafiła na Ciebie/Was:-)co pozoliło jej zyskać charakter, wdzięk i przytulność.
    Dzbanek z kogucikiem, na półce, przedni! Jak i cała reszta, ale dzbanek wygrywa!
    Pozdrawiam niedzielnie
    Edyta z Kubkiem Kawy

    OdpowiedzUsuń
  37. Niesamowicie przytulna Twoja kuchnia, jaka słoneczna!!! Obrusik w krateczke bardzo mi się podoba:-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Kasiu, piękna ta Wasza kuchnia! Taka sielska i słoneczna :-) Uwielbiam takie jasne wnętrza! Dodatki bomba! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  39. wspaniale prezentuje się Twoja kuchnia ... jak i całe mieszkanko ...
    szczerze zazdraszczam słońca !
    miłego, niedzielnego wypoczynku

    OdpowiedzUsuń
  40. kuchnia pzresliczna i jaki czajnik obłedny ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  41. Przepiękna ta kuchnia...jest klimat:))))I te płytki na podłodze...piekne:)

    OdpowiedzUsuń
  42. MOJA BAJKA tylko tak to potrafię skomentować :-)))) Miłej niedzielki

    OdpowiedzUsuń
  43. Będę się powtarzała.Kuchnia piękna i chciałoby się w niej posiedzieć tak po swojsku, jak u kogoś bliskiego. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  44. Wydanie bardzo słoneczne i bardzo ciepłe ...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Twoje kuchnia jest naprawdę wyjątkowo urocza , uwielbiam takie rozświetlone , słoneczne , jasne wnętrza :) Cudnie ! Pozdrawiam i zapraszam do mnie na cukierasy :)

    OdpowiedzUsuń
  46. pięknie, bajecznie! No brak słów po prostu! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Piekna kuchnia,taka swojska;))u mnie ktokolwiek mnie odwiedza zaraz do kuchni się pcha,do pokoju musze gości wyganiać.....;))W Twojej też chciałoby się posiedziec na ploteczkach z herbatka;))

    OdpowiedzUsuń
  48. Kasiu ta kuchnia mimo swoich lat wygląda fantastycznie! potrafisz dodatkami i swoją mocą pokazać to co najpiękniejsze:))) wygląda ślicznie i ten podział na kuchnię i jadalnię! ach jakbym chciała mieć tyle przestrzeni w swojej:)))

    OdpowiedzUsuń
  49. Kuchnia piękna. bardzo pozytywnie. U Ciebie nie da się mieć kiepskiego humoru jak tak pięknie w koło.
    może zachęci wreszcie wiosnę...
    Chyba tak to już jest że to właśnie kuchnia jest sercem domu i Miejscem najciekawszych rozmów...

    OdpowiedzUsuń
  50. Klimatycznie,świeżo,domowo,widać,że tu mieszka miłść!pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  51. Przecudnie, wiosennie, promiennie :))) Pozdrawiamy ze słonecznej Polski!

    OdpowiedzUsuń
  52. Pięknie, jasno i tak rodzinnie w Twojej Country Kitchen:)

    OdpowiedzUsuń
  53. przepiękna kuchnia...
    nasza jest taka bez wyrazu... biała.. i nieustawna (długa a cienka)... w końcu mieszkamy w domu z przeznaczeniem pod wynajem i w Londynie więc...

    OdpowiedzUsuń
  54. To kuchnia, z której się nie chce wyjść ;) przytulna i ciepła...

    OdpowiedzUsuń
  55. świetna kuchnia, też taką chciałabym mieć

    OdpowiedzUsuń
  56. Klimatycznie a na dodatek taka sceneria za oknem:) Uwielbiam angielska architekturę.

    OdpowiedzUsuń
  57. Kuchnia to serce domu. Jestem na etapie planowania swojej wymarzonej kuchenki. Milo byloby wypic kawusie u Ciebie:-)

    OdpowiedzUsuń
  58. Witaj Kasieńko ! Tak kuchnia Twoja jest taka ciepła ,słoneczna bardzo przytulna ale to Ty nadajesz klimat serce tej kuchni ,całemu domowi,nie znam Cię osobiście ale emanuje od Ciebie tyle ciepła mądrości (życiwej)mimo tak młodego wieku !Bardzo lubię do Ciebie wpadać z wizytą.

    OdpowiedzUsuń
  59. Jadalnia (chyba mogę tak nazwać tą część) jest cudowna i totalnie ją, mnie kupiłaś. Uwielbiam połączenie białych mebli z obusem w kratkę. Cudo! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  60. Urocza kuchnia :)I ten piękny kratkowany obrusik uwielbiam takie:)pozdrawiam ciepło:)ulicazielona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Masz piękną, klimatyczną jadalnie.
    Pozdrawiam ciepło mimo ciągłej zimy za oknem.
    T.

    OdpowiedzUsuń
  62. Tak swojsko,ciepło i przytulnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  63. Chciałabym zaproponować, a może raczej zaprezentować Wam dwa ciekawe konkursy. W jednym z nich do wygrania są dwie gry edukacyjne dla dzieci "Akademia umysłu Junior", w drugim natomiast fantastyczna książka pt."Spojrzenie Elfa".

    W żadnym wypadku nie namawiam, po prostu chciałabym aby wiadomość o tych konkursach trafiła do wielu ludzi :) Jeżeli więc jesteście zainteresowani wzięciem udziału to zapraszam na mój profil, znajdziecie tam blogi "Babylandia" oraz "Książeczki synka i córeczki" gdzie dostępne są te konkursy. Jeżeli jednak nie interesują Was one to z góry przepraszam za spam...

    Pozdrawiam serdecznie
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  64. Jaka delikatna, ciepła, jaśniutka kuchnia ... cudownie spędzać tam czas :)
    Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  65. Kasiu ja powiem tak: widać w niej Twoje wyczucie stylu i serce, które wkładasz w urządzanie wnętrz, w których spędzacie czas ... I dokładnie jeśli zdecydujecie się na własny domek to będzie dopiero cudo! Buziolki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowani to już dawno jesteśmy Izuś ;) Tylko jeszcze troszkę musimy uzbierać ;)
      Buziaki

      Usuń
    2. Oj to kibicuję z całego serca i już nie mogę się doczekać jego wyglądu :) Ściskam mocno!

      Usuń
  66. Kasiu jaka ta twoja kuchnie cieplutka i wiosenna...Śliczne aranżacje zrobiłaś na w święta...Miłego i cieplutkiego tygodnia życzę pa...

    OdpowiedzUsuń
  67. Ale cudnie słonecznie u Ciebie Kasiu, w Twojej kuchni chciałoby się usiąść przy herbatce:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  68. pięknie i jak słonecznie :)) podziwiam za detale , które tworzą ten ciepły klimat Waszego domku :) ściskam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  69. Hmmm sama kuchnia jak na 20 lat to po prostu łał ale tylko dzięki Twojemu wycuciu smaku do dodatków :)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  70. Przytulnie ,domowo ,oj ma klimacik ma!!!!

    OdpowiedzUsuń
  71. Jest pięknie Kasiu...bardzo przytulnie i domowo...ja chyba bym z takiej nie wychodziła;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  72. Kasiu,
    pieknie u Ciebie!slonecznie,cieplo,cudnie,nic tylko pichcic :o)
    Bardzo spodobala mi sie podloga,czy to kafelki?
    Pieknego,slonecznego tygodnia zycze!!
    Frida

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ale to zwykły gumolit ;)
      Miłego tygodnia!

      Usuń
  73. Piękna kuchnia - jasna, ciepła, po prostu bardzo przytulna! Z wielką przyjemnością usiadłabym w niej z Tobą i wypiła jakąś pyszną herbatkę:) Pozdrawiam ciepło!:))

    OdpowiedzUsuń
  74. Pięknie jest u Ciebie!! Zawsze podziwiałam salon ale teraz chyba bardziej podziwiać będę kuchnię!!

    OdpowiedzUsuń
  75. Drewniane meble to jednak jest to!!! Zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  76. Fajny ten kącik jadalny:)Zapraszam na mojego bloga, piszę od niedawna:)Będzie mi bardzo miło:) http://lidkaznitka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Potrafisz stworzyć wspaniały klimat w każdym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Ale urocza ta kuchnia:) Uwielbiam, kiedy słońce wpada do kuchni i rozświetla stół i jeszcze te drzwi na ogród... bajka! Fajny ten Wasz domeczek:)))
    Pozdrawiam,
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  79. Bardzo ładna kuchnia. Z przyjemnością przysiadłabym na chwilkę:) Mnie czeka remont kuchni w tym roku, a właściwie niedługo. Cieszę się,ąle też boje się bałaganu.....

    OdpowiedzUsuń
  80. tyle słońca! zazdroszczę!
    bardzo lubię twoją kuchnię. jak cały twój domek, ma taki cudny klimat,

    OdpowiedzUsuń
  81. Fajnie w tej Twojej kuchni. Ciepło, miło, aż chce się wypić kawę - szkoda, że tak daleko :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Wspaniała słoneczna i jasna kuchnia! Choć nie przepadam za kawą to czuję, że pijąc ją w takim otoczeniu na pewno bym ją polubiła;) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  83. Śliczna kuchnia - ma niesamowity klimat. Oj niejedna kawkę bym w niej wypiła :)

    OdpowiedzUsuń
  84. pierwsze co ja zauważyłam w Twojej kuchni, to to że nie ma piątego krzesła przy stole kuchennym hahahah no wiesz nas pięcioro jest ;)) A kuchnia absolutnie Twoja :) pięknie u was tak jasno! mój dom słabo doświetlony trochę i takie zdjęcia mnie za serce ujmują :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Prześliczna kuchnia, cudowna taka Angielska jak lubię, meble bym z chęcią przygarnęła, cudowne są! Kuchenka ma taki Twój klimat, pełen rodzinnego ciepła i radości. Mam bardzo podobny obrusik, i właśnie dziś go sobie pościeliłam:)
    A przede wszystkim jest ogromna, czego mojej niestety brakuje i bardzo nad tym ubolewam:(.
    Pozdrawiam Cię cieplutko!:)

    OdpowiedzUsuń
  86. pięknie , chetnie bym w niej przysiadła na herbatkę

    OdpowiedzUsuń
  87. kocham ten styl!!!!! cudnie!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  88. Miła, ciepła, zapraszająca atmosfera - właśnie taka powinna być kuchnia. Detale świetnie dobrane, a czajnik obłędny! (tylko pozazdrościć, bo szukałam czegoś podobnego w mniejszej cenie i nie znalazłam, ten jest bezkonkurencyjny).

    OdpowiedzUsuń
  89. piękna jasna kuchnia - taka "domowa" :)
    mój mąż pewnie na taką stylizację się nie zgodzi, ale może jak kiedyś dorobię się domku w górach to będę miała swoje county :)
    Kasiu! dziękuję za pomoc przy magazynach wnętrzarskich :)
    Wczoraj dostałam świeżutkie Country Living i Ideal Home przywiezione przez przyszłą moją bratową :) Ależ się ucieszyłam. Gazetki rzeczywiście piękne i pełne inspiracji:) Ideal Home wygrywa! :)
    Pozdrawiam ciepło i zapraszam do mnie na odwiedziny i małe zmiany:
    momodeco.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  90. Piękna jasna kuchnia :) Bardzo mi się podoba!
    Mój mąż na taką stylizację by nie przystał ale mam nadzieję, że dorobię się kiedyś domku w górach i będę miała swoje COUNTRY :)
    Kasiu! dziękuję za pomoc w wyborze Magazynów wnetrzarskich:)
    Wczoraj bratowa przywiozła mi nowiusienkie Country Living i Ideal Home.
    Piękne i inspirujące.
    Ideal Home wygrywa :)
    Zapraszam do siebie przy okazji na małe zmiany:)
    momodeco.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  91. piekna jasna kuchnia, az bym sie wprosila na ciacho:)

    OdpowiedzUsuń
  92. Pięknie, jasno, domowo, przytulnie... i dużo miejsca... Uwielbiam ten angielski/polski styl :)
    pozdrawiam cieplutko
    marta

    OdpowiedzUsuń
  93. Pieknie "u Ciebie" Kasiu :-) Pamietam jak pisalas kiedys, ze sa rzeczy ktorych zmieniac wam nie wolno. Mimo to potrafisz stworzyc cudny klimat w tym domku. Nie moge sie doczekac (postow) jak juz bedziecie mieszkali u siebie (mocno wam tego zycze) i bedziesz miala wolna reke - by wszystko zrobic po swojemu :-) Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  94. Bardzo pieknie i niesamowicie zapraszająco. Podoba mi się umiejscowienie Waszego domku, to szeregowce? Sa takie...filmowe :) Patrzac na to, co tu robisz, wyobrazasz sobie co będziesz robić we własnym domku :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  95. Śliczna słoneczna kuchnia! Jak widać, piękno rustykalnych kuchni nie przemija. Nawet po 20 latach! :))
    Pa

    OdpowiedzUsuń
  96. Pieknie,jasno,czysto,przytulnie:) Ciemny czajnik rzuca sie w oko,jest wspanialy. Lubie tu u Ciebie byc:) pozdrawiam serdecznie z mojej obczyzny;) i zapraszam do mnie:)) http://evliv-home.blogspot.dk

    OdpowiedzUsuń
  97. Dużo światła wpada do waszego domu, a to sprawia, że chce się żyć!! Widać, że meble nie były z najniższej półki i mimo lat wciąż wyglądają solidnie, Ty zadbałaś o szczegóły i efekt jest bardzo przyjemny:)

    OdpowiedzUsuń
  98. Zawsze chciałam mieć wyjście z kuchni do ogródka.Marzenie!Też kiedyś miałam kuchnie w czewoną kratkę,to chyba trzeba przejść jak ospę:) Kuchnia musi być przytulna i u Ciebie tak jest:)

    OdpowiedzUsuń
  99. Piękne wnętrze, przytulne, od razu można poczuć się "jak w domu" :)

    OdpowiedzUsuń
  100. Cieplutko i domowo u Ciebie. Powodzenia i dużo dobrego!!!

    OdpowiedzUsuń
  101. uwielbiam takie słoneczne ,klimatyczne kuchnie:)))

    OdpowiedzUsuń
  102. wspaniale,aż się chce pitrasić w takiej kuchni:))
    zapraszam do mnie,,,:)))

    OdpowiedzUsuń
  103. słoneczna kuchnia:) u mnie też podobnie... ciągle stara ale udomowiona:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...