poniedziałek, 8 lipca 2013

Sypialnia chłopców.


Jak zawsze miałyście rację.
Chłopcy bawią się fantastycznie!
Aż im zazdroszczę takich wiejskich, sielskich wakacji. 
...

Ponieważ nie ma ich w domu mogę z większą łatwością sfotografować ich sypialnię. 
Zmieniła się tutaj pościel. To kolejna kupiona w H&M Home. W 100% bawełniana. Taka jaką lubię.

Z naszej sypialni przywędrowała też tutaj komoda, ze względu na nowych domowników, czyli rybki.

Szkoda tylko, że nie ma teraz miejsca na książki, żadnego regału. Wszystkie musiały powędrować do szuflad.
Jest ciasno, ale póki co dajemy radę ;) 
Musimy wytrwać do czasu kupna domu...mam nadzieję, że wtedy każdy będzie miał osobną sypialnię.

A tymczasem jest tak:








A to kot, który został uszyty przez Chenię - http://uroczydetal.blogspot.co.uk/ specjalnie dla chłopaków.
Cheniu dziękujemy bardzo!!!


I na koniec jeszcze chłopcy w czerwcowym wydaniu Gazety Polonijnej ;)





Miłego tygodnia kochani!!!

Jeszcze tydzień i będziemy w Polsce. Z pewnymi dziewczynami z blogowego świata mam w planach się spotkać...nie mogę się doczekać :D
Pozdrawiam ciepło
Kasia

65 komentarzy:

  1. Fajny, przytulny ten pokoik :)
    Pościel męska - pierwsza klasa :)
    Chyba wcześniej nie pisałam, ale podoba mi się zaslonka. Starszemu coś podobnego muszę uszyć :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podoba mi się ich pokój a spotkania zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale Ty masz gust... zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Chłopaków na pewno ucieszą zmiany w ich pokoju :)
    Fajny artykuł w gazecie, tylko szkoda, że taki krótki :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Kot na klamce mnie zauroczył, pościel samochodowa też i ten odpoczynek od dzieci jest cudowny, ale ja pamiętam, że za moim tak tęskniłam, że nie mogłam się w gruncie rzeczy na niczym skupić :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Maryś i ja się właśnie na niczym nie mogę skupić. Już niech wracają ;)

      Usuń
  6. Przepiękny pokój i dobór kolorów, jestem pewna, że chłopcy będą zadowoleni z pościeli :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny masz ten dom na wyspach ....taki home prawdziwy :)))) a chłopaków pewnie brakuje co ???? cisza aż w uszy kłuje ???buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cisza bywa już nieco uciążliwa ;) Tęsknie za nimi przeokropnie ;)

      Usuń
  8. Tylko z dziewczynami?? A blogowi koledzy to pies? ;)
    Wspaniale dbasz o ten domek. Upiększasz go na każdym kroku we wspaniałym stylu.
    Niech Ci niebiosa sprzyjają, Kasia, i teraz, i w podróży i w tej biednej chorej Polsce. Niech Twoi chłopcy, wszyscy trzej będą zdrowi i szczęśliwi.
    Pozdrowienia ze Świdnika! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pokoik przytulny,a póki co razem pewnie im raźniej,cudowne detale i tak domowo:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny pokoik :) może kiedys i ja skuszę się na pokazanie pokoiku moich synów

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę Ci tych gałek, ja mam takie mebelki ( stare no ale są) w których nie da się takich cudnych gałek zamontować;( Elementy koloru czerwonego - oryginalnie i wcale nie dziewczęco:) SUPER

    OdpowiedzUsuń
  12. Niby niewielki pokoik a wyczarowalas w nim niesamowity przytulny klimat
    Tyle dodatków ..l

    Szkoda tylko schowanych książek, może jakies polki na ścianę na nie?

    Szczęśliwej drogi i wypocznij troszkę na urlopie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio pokoik Twoich chłopców przeglądałam z kilka razy....chyba wiesz dlaczego:) Mam nadzieję, że uda mi się wpasować w ten przytulny klimacik, jaki u nich panuje:) Kasiu, życzę Ci udanego spotkania z dziewczynami i szczęśliwej podróży, Basia:)
    PS kociak na klamce wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu na 100% Ci się uda! Jestem tego pewna!

      Usuń
  14. uwielbiam ten pokoik :)))
    pięknie


    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  15. oj tam, jest ładnie :)
    Dopóki są mali i młodzi niech się cieszą swoja obecnością, z czasem każdy moze pójśc własną drogą i zatęsknia za wspólnym pokojem :)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  16. kolene marzenie do spelnienia :O) ja jade do Pl za dwa tygodnie i tez juz odliczam :O)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pokoik smyków bardzo ładny i chłopięcy:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem kompletnie zachwycona Twoim gustem. Twoj blog, kilka miesiecy temu, pokazala mi moja mama ktora czerpie inspiracje z roznych blogow. Momentalnie sie zakochalam w Twoim blogu i w 100% trafil w moje uwielbienie do dekorowania mieszkanka. W krotce sie przeprowadzam na "wieksze" i z pewnoscia skradne kilka pomyslow! Buziaki.
    "Sosnowiczanka przecierajaca szlaki w Szkocji" xx

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj jak spojrzałam na fotki, to od razu przypomniał mi się ten metraż wyspowy ;) Ale bardzo zgrabnie urządzone. A nie myślałaś o jednej długiej półce na książeczki nad łóżeczkami? Tak trochę poniżej obrazków z inicjałami (na wysokości czerwonego paseczka na zasłonce)?
    A rybki ważna rzecz - też miałam w ich wieku :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Sliczny pokoik maja chlopaki :-) Bardzo podoba mi sie nowaposciel i kociak wiaszacy na drzwiach :-D

    Artykul w gazecie bardzo ciekawy.. Widze zesmy ten sam rocznik wina :p

    Zastanawia mnie to ostatnie zdanie .. o pierwszym oddechu.. Czyli jednak gdzies tam w glebi serca ciagnie spowrotem do "domu"?

    Pozdrawiam cieplo :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. czekam na relacje ze spotkania, zycze mile spedzonego czasu razem z dziewczynami!!
    za co do pokoiku - jak ty to robisz kobieto? taka tycia przestrzen? a dwoch chlopakow ma istne krolestwo, swietna posciel!!!
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  22. Hehe ... odkąd mamy dziewczynki to już nie bardzo umiemy spędzać czas tylko we dwoje ;) brakuje Ich jednak, nawet jak tylko Alicja zostanie spać u Dziadków to jest nam smutno, więc doskonale Cię rozumiem! A sypialnia przeuroczo wygląda, bardzo przytulaśnie ;) no i w końcu są rybki (chyba jakoś przegapiłam jeśli wcześniej o nich pisałaś). Buziaki Kasiu!

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny jest ten pokoik Twoich rozrabiaków. Mały ale bardzo sympatyczny. Powinnaś być wzorem dla wszystkich, którzy jeszcze nie mieszkają na swoim. Można ładnie? można :) też jestem za półką na łóżkami na książeczki.

    OdpowiedzUsuń
  24. Kasiu sypialnia chłopaków jest śliczna i jak dla mnie jest miejsca wystarczająco choć wiadomo, gdy kupicie dom będzie jeszcze lepiej! :) komoda ładnie się wpasowała:))) gratuluję pojawienia się w gazecie:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  25. ślicznie jest u chłopców :) w ogóle w twoich wnętrzach czuć miłość i mało jest wazne ze jest troszkę ciasno. a nie mogę sie doczekać jak kuoicie dom i bedziesz mogła wyżyc sie aranzacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale piękny ten pokoik! Bardzo ładnie połączyłaś kolory...i ten fotel...
    Już widzę oczami wyobraźni jak będziesz urządzała nowy dom:))) Oby marzenia się ziściły jak najszybciej!

    OdpowiedzUsuń
  27. Przytulnie, ale chłopięco. Cudnie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pokoik chłopców choć malutki jest bardzo przytulny. Tekst w gazecie polonijnej przeczytałam przed chwilą. Pięknie to wszystko opisałaś. Miłość nas zmienia nie do poznania. Trzymam kciuki za szczęśliwy i szybki zakup domu.
    Pozdrawiam
    T.

    OdpowiedzUsuń
  29. Kasiu - Czarodziejko pokój jest piękny! Pościel świetnie komponuje się z dodatkami :) Cieszę się, że kot też się wpasował :)))

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudna pościel w te autka :))) i ten kocur na klamce ---rewelacyjny :))

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :))

    OdpowiedzUsuń
  31. Kasieńko, świetny pokoik mają Twoje chłopaki!!! Przytulny i naprawdę ślicznie urządzony!
    pozdrawiam cieplutko z Warszawy:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Chłopcy mają bardzo przytulny pokój.
    Kot super :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Pokój Twoich chłopców przywiódł mi na myśl natychmiast bajkę o Bolku i Lolku, i ich pokój:-) Tyle, że u Ciebie bardziej kolorowo, ciepło i bajecznie:-) Kot na klamce przedni!!!
    Pozdrawiam ciepło:-)

    OdpowiedzUsuń
  34. No to chłopaki pewnie w niebo wzięci byli jak siebie w tej gazecie zobaczyli ;))

    OdpowiedzUsuń
  35. Przytulny pokoik. Pościel idealna dla chłopców, pewnie bardzo im się podoba.
    ps Miłego urlopu w Polsce Kasiu.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Właśnie takie pokoiki dziecięce najbardziej lubię!!bez szału,,,a domowo i przytulnie,,,i do tego slicznie :))

    OdpowiedzUsuń
  37. To super, że u chłopaków wszystko dobrze, i że wakacje spędzają przyjemnie;)
    A pokoik jest przecudny;-) Kolorki dobrane idealnie, super dodatki;-)
    Gratulacje pojawienia się w gazetce;) Super;)
    Pozdrawiam Cię bardzo
    Uściski
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne to ich królestwo:)
    Można odpocząć kiedy nie ma dzieci ... ale tęskni się za nimi strasznie :))
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Żałuję,że nie było takiej fajowej pościeli,gdy moi chłopcy byli mali.Trzymam kciuki za nowy dom:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  40. wspaniały pokój z super dobraną kolorystyką...
    odpoczynek jak najbardziej od siebie Wam się należy...
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo lubię Wasz wygnankowy domek, jest taki jasny i przytulny :)) A pokój Nygusków jest wspaniały :)))
    Ściskam mocno!!

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja szczerze mówiąc też bym się wybrała na takie sielskie wakacje.....w pokoiku u chłopaków ślicznie,lubie te kolorki;))

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratuluję artykułu w gazetce! A sypialenka jest urocza:-)

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratuluję obecności w zacnej gazecie :) śliczny ten kotek od Cheni! Pokój jasny, wesoły i z ładnymi detalami. Widać rękę Mamy :)
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
  45. Kochana pokoik chłopców jest przeuroczy ... radosny, chłopięcy i pełen miłości - a to najważniejsze !!!!
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  46. faktycznie malutki pokoik! maly ale przytulny! oby szybko udalo Wam sie zamienic na wiekszy

    OdpowiedzUsuń
  47. Witaj Kasiu.Pokoik synków jest cudowny.Kolory ja z bajki.Pozdrawiam i życzę Ci udanego wypoczynku na >ziemi swoich ojców.<pa pa

    OdpowiedzUsuń
  48. Gratuluje obecności w gazecie,a domek jak zawsze cudownie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Pokoik bardzo przytulny, fajne okienka!!! Wow super zobaczyć Was w gazetce!!!!

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  50. sypialnia bardzo, bardzo sympatyczna :) Kasiu, poproszę adres na roma_s(at)go2.pl, wygrałaś konkurs nr 2 :) a zapraszam na nr 3:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Fajnie jest ! Miłego spotkania z blogerkami w Warszawie Pa!

    OdpowiedzUsuń
  52. fajnie urządziłas i zaplanowałas pokój dla synków. podobają mi się zasłonki i obicie fotela.

    OdpowiedzUsuń
  53. świetna pościel - aż żałuję, że nie mam syna ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Taka mała, a taka przytulna!
    Ja ciągle szukam inspiracji na sypialnię dla syna.
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  55. Jest ślicznie a wieczormi pewnie nie mogą zasnąć, bo gadają o duchach ;).
    Gratulacje z okazji artykułu... poczytrałabym dalszy ciąg!!!

    OdpowiedzUsuń
  56. Swietny artykul i sliczne zdjecie tak jak i caly Twoj blog. Ja tez juz w UK 5 lat mieszkam i przyjechalam tu tak jak i Ty za miloscia. Oj co ta slepa milosc z nami robi?

    OdpowiedzUsuń
  57. Czy dobrze zrozumialam, ze myslisz o powrocie do PL, kiedys tam? Ja sie chyba juz tak przyzwyczailam, ze jak jade do PL na wakacje to czuje, ze jade do rodzicow nie do domu, jak wracam to czuje, ze wracam do domu. Nie wiem czy to ma zwiazek z tym, ze rodzice sie przeprowadzili po moim wyjezdzie i tak na prawde nigdy nie mieszkalam w ich nowym miejscu, czy po prostu 6 lat w UK sprawilo, ze sie jakos przyzwyczailam
    PS sypialnia chlopcow to jak na Ang. warunki calkiem ma pokazne gabaryty :)

    OdpowiedzUsuń
  58. uwielbiam meble sosnowe i mam ich po dostatkiem;)))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...