sobota, 21 września 2013

Ciąg dalszy kuchni


Dziękuję za Wasze komentarze pod ostatnim postem na temat kuchennego stołu.
Cieszę się, że metamorfoza przypadła Wam do gustu.

Ja jestem ciągle zachwycona "okrąglakiem" .
Dlatego jeszcze dzisiaj kilka ujęć z "naszej", nie naszej 25 letniej kuchni ;)


 Na półeczce widać śliczne kapturki na słoikach, uszyte specjalnie dla mnie prze Agę: http://podmoimniebem.blogspot.co.uk




Pewnie skądś są Wam znane numerki/szyldziki na koszykach?
Dostałam je od Qrki :) która prowadzi blog: http://aqratnie.blogspot.co.uk/



Tą wspaniałą osłonkę dostałam jako wygraną w candy, od kolejnej blogowej siostry - http://smakzycia1.blogspot.co.uk Zajrzyjcie koniecznie do jej sklepiku :) 
W paczce było jeszcze wiele innych przedmiotów, które tu i ówdzie udomowiły się u nas. Przy okazji na pewno je pokażę. 










16-go września Wojtuś, nasz młodszy synek skończył 3 latka.

Wszystkim tym co pamiętali dziękujemy za życzenia i prezenty... :)

Sto lat kochany Wojtusiu!!!
Jesteś naszym szczęściem, cudem, jedynym, wyjątkowym!

Urodzinowy tort smakował solenizantowi ;)


Dziękuję za Wasze odwiedziny, komentarze, za Waszą obecność tutaj.
Pozdrawiam i miłego weekendu Wam życzę :)

Kasia

57 komentarzy:

  1. Wspaniały,ciepły klimat panuje w twojej kuchni :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiem co słodsze było tort czy jubilat :))) w każdym razie obu ich można schrupać byłoby :))) a w kuchni pięknie ,domowo i nieprzesłodzone na szczęście :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twoją kuchnie!
    Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. aaaaaaaaaaa i STO LAT ,STO LAT !!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciepło domowo u Ciebie.A po tym można poznać dobre serce właścicielki. Pozdrowionka,i udanego weekendu życze:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny kącik kuchenny !!! Bardzo przytulny aż chciałoby się usiąść przy tym stoliku:)
    Pozdrawiam i przesyłam życzenia wszystkiego co dobre dla Wojtusia:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Stół idealny i śliczne te podusie na krzesła:)

    OdpowiedzUsuń
  8. 100 lat dla solenizanta!!!3 latka to już poważny wiek.
    Śliczna ta Twoja-nie Twoja kuchnia,a kącik ze stołem mogę oglądać na okrągło:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasiu to spóźnione, ale najszczersze życzenia wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń dla Wojtusia. Kochana a Twoja kuchnia jest śliczna taka ciepła i ten wspaniały stół z krzesłami, aż bym chciała usiąść przy nim an kawkę hihihi uwielbiam ogrągłe stoły są jedyne w swoim rodzaju. Buziaki kochana.

    OdpowiedzUsuń
  10. nie dziwię się, że Ci się tak podoba, bo jest cudnie! a te podkładki wiklinowe, duże i małe oraz stojak na r.papierowy bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna ta Twoja kuchnia na wygnanku :)
    Mogę szczerze napisać, że z zazdrością zaglądam do Twojego domku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mojej przyjaciółki , która mieszka w USA dzieciaczki, bliźniaki też 16 .09. skończyły 3 latka, a mój skarb jutro skończy 2 latka. pozdrawiam i wszystkiego najlepszego dla synka. Kuchnia ciepła, przytulna i fajne prezenciki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. 100 Lat!!!!!! /dla Synka!!!! Kuchenka przytulna, fajne jest to wyjście na ogród!!! B. klimatycznie!!!!!!!! pozdrawiam
    ania

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałą masz kuchnię. Dopiero zaczęłam do Ciebie zaglądać i z pewnością zostanę! Jesteś dla mnie wielką inspiracją! Mogłabyś zdradzić czym malujesz meble? (pędzel,wałek,natrysk?)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Kasiu, to spoznione ale bardzo piekne caluski urodzinowe dla Wojtusia z zyczeniami zdrowia i wszystkiego naj...!!!
    Wiklinowe szare podstawki, to chyba nowosc, prawda?
    Ja mam je juz prawie 3 lata...sa o nich podzielone zdania...ale ja nadal bardzo je lubie, a sa uzywane prawie codziennie:)
    Kuchenka jak zawsze sweet, urocze kosze z numerkami, a o stole juz pisalam bo bardzo lubie okragle!!!

    U mnie ostatnio troszke w tematach carboot-ow? Bylas ostatnio?
    Pieknego weekendu wraz u Ucalowaniami
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  16. Kasiu, kuchnią już się zachwycałam ostatnio....
    Mogę jednak dodać, że masz mnóstwo cudnych dodatków :)
    Patrzę i podziwiam ....

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniała jest Wasza kuchnia, taka klimatyczna:) Sto latek dla Wojtusia!!!!Uściski!Ala

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo przytulna kuchnia!
    Najlepsze życzenia dla małego cuda :)) Zdrówka i uśmiechu!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego najlepszego dla Słodkiego Solenizanta, a kuchnia bardzo urocza.

    OdpowiedzUsuń
  20. Stół faktycznie wspaniały...całą kuchnią jestem zachwycona, wiem że niektórych rzeczy w niej zmienić nie możesz, nie mniej i tak wspaniale sobie radzisz;))
    Ściskam Cie Kochana;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Można by powiedzieć, że kuchnia stara ale jara ;)
    Wszytsko zalezy od tego kto i jak ja urzytkuje :)
    Stół rewelacja, superowy jest :)
    Sto lat dla młodego !
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna kuchnia! 100 lat dla Wojtusia:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kasiu u Ciebie jak zawsze pięknie i przytulnie a nowe drobiazgi jakie otrzymałaś dopełniają klimatu jaki u Ciebie panuje....bardzo mi się podoba :) Dla Wojtusia życzę wszystkiego co najlepsze, Basia:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana... Twoja kuchnia to poprostu bajka. Jest tam tak cudnie i uroczo, że nie mogę oderwać wzroku od zdjęć... Takie ładniutkie dekoracje. Jestem zauroczona. A dla Wojtuśia wszystkiego najlepszego sto latek... Ściskam cieplutko, buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  25. Cała kuchnia wygląda wspaniale ale odniowiony stół - absolutnie świetny!! Na jednym ze zdjęć w czerwonym ceramicznym dzbanku dojrzałam wspaniałe emaliowane łychy cedzakowe i chochlę, pięękne!!:) Pozdrowienia ciepłe!

    OdpowiedzUsuń
  26. Polubiłam Twoją kuchnię od pierwszego wejrzenia- aż bije z niej rodzinne ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kasiu Twoja kuchnia jest bardzo przytulna, podoba mi się, zapewne dobrze bym się w niej czuła:)
    sto latek dla synka:)
    pozdrawiam
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  28. Ojojoj ładnie u Ciebie...ale to jak zawsze:)I ta doniczka z bazylią:)))Cieszę się,że wykorzystałaś moje drobiazgi bo nic nie pisałaś i myślałam,że nie pasują do Twoich wnętrz!!!Ależ się ucieszyłam widząc to zdjęcie!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Cuda, cuda, cuda ! A Wojtuś uroczy, niech rośnie na " chwałę bożą"!

    OdpowiedzUsuń
  30. Twoja kuchnie, aż zachęca do jedzenia :) Tak mi się jakoś skojarzyło, ale to chyba dobrze ... Mam ochotę usiąść przy tym stole i zjeść coś pysznego :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Nic tylko usiąść i wypic herbatkę:))) Wspaniały klimat!!! kuchnia taka przytulna...
    Wszystkiego najlepszego dla Wojtusia:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wspaniałe gniazdko uwiłaś. Przytulne i z klimatem:) A Wojtusiowi zdrówka, zdrówka, zdrówka:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Radosnych i szczęśliwych chwil dla Wojtusia:) Widzę, że urodził się w moje imieninki:) Kuchnia bardzo przytulna i pogodna. Wpadł mi w oko dzbanek z kogutkiem i inne drobiazgi, które czynią Twoje królestwo błogim zakątkiem.

    OdpowiedzUsuń
  34. Sto lat dla Wojtusia!!
    Bardzo przytulna kuchnia, chętnie wypiłabym kawkę przy Twoim nowym stole.
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  35. Kasiu,śliczna jest ta Twoja kuchenka. Taka jasna i radosna. Muszę Ci powiedzieć, że kilka drobiazgów wpadło mi w oko... Te podkładki pod talerze są przepiękne! Naczynka na czosnek i sól super - te bym takie chciała! No i po prostu rewelacyjny czajnik!

    OdpowiedzUsuń
  36. Pierwszy raz jestem u Ciebie, ale w kuchni to mogłabym dłuuuugo siedzieć. Śliczna!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Wszystkiego najlepszego dla malego Solenizanta:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wszystkiego NAJ dla Wojtusia :)

    Kuchnie masz przesliczną i bardzo przytulną :)

    pozdrawiam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  39. Miło u Ciebie, domowo :) A synek wspaniały, to trudna data jak na urodziny, perfekcyjny i wymagający wobec siebie może Ci wyrosnąć z tego słodziaka...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Pieknie Kasiu u Ciebie. Zaglądam czasem i podziwiam smak i wyczucie. Jestem pod wrażeniem! Bardzo sympatyczne klimaty. Gdybys była bliżej zaangażowała bym Cie do porad mieszkaniowych:-) Jeszcze zyczenia dla "mojego" chłopaka. Samych cudowności,uśmiechu i zdrówka. Buzki ogromne dla całej rodzinki. Jola. Harasim

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja też jestem posiadaczką tego stołu. Wersja kuchenna wyszła sielankowo. Cała kuchnia wygląda przytulnie i Twoi chłopcy pewnie z przyjemnością pałaszują tu posiłki.

    OdpowiedzUsuń
  42. mówiłam już że jest piękna!?:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Kuchnia i jadalnia jest bardzo cieplutka...Taka jak TY.....)))Synek to prawdziwy skarb....Całuski Kasiu.....Pa...

    OdpowiedzUsuń
  44. Wszystkiego najlepszego dla Wojtusia.
    Kuchnia jak zawsze cieszy oko, a czajnika niezmiennie zazdroszczę ;-)

    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  45. Kochana Kasiu kuchnię masz przepiękną:) Te wszystkie dodatki tak ładnie skomponowałaś, że tworzą fantastyczną całość:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Kasieńko. Przepięknie i w ogóle i w szczególe. Ciesz się pięknem tego wnętrza i nie truj sobie myśli zastanawianiem się nad tym, czyj on właściwie jest:))))

    OdpowiedzUsuń
  47. bardzo podoba mi się kącik śniadaniowy, sielsko i przytulnie :) i bardzo przystojny mały mężczyzna ;P

    www.speckled-fawn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. wow cudna ta twoja kuchnia pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  49. Wspaniale wygląda twoja kuchnia:) Niesamowita przemiana stołu. Teraz wygląda o niebo lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Kasiu...spędziłam u Ciebie miły poranek...:)
    Dziękuję Ci za ten czas...pozdrawiam cieplutko
    A....kuchnia... prezentuje się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Sto lat dla trzylatka :))
    Kochana, jaki masz cudowny czajnik, obłędny wręcz.... gdzie kupiłaś?
    Kuchnia jasna i przytulna, dopracowana w każdym szczególe
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Czajnik dostałam rok temu na urodziny od Łukasza :) Kupiony albo na ebayu albo amazonie...już nie pamiętam.

      Usuń
  52. ślicznie u Ciebie... kolorowo

    OdpowiedzUsuń
  53. Słodka i to wyjście do ogrodu, bosko!!! :)))
    Ps. zapraszam na konkurs, http://enjoyourhome.blogspot.com/2013/10/urodzinowy-konkurs-enjoy-your-home.html
    Pozdrawiam ciepło, Lu

    OdpowiedzUsuń
  54. Wojtuś - najlepszego!! Nasz Bartek urodził się dokładnie 6 dni wcześniej - rówieśnicy :))
    Kuchnia super, bardziej mi się podoba niż moja...
    Jasna i przytulna i ma pełno bibelotów - tak jak lubię :)))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...