sobota, 14 kwietnia 2012

Sypialnia po raz pierwszy...


Nasza sypialnia podobnie jak sypialnia chłopaków, jest strasznie maciupeńka.

(Ciężko zrobić dobre zdjęcia. )


 Brakuje tu przestrzeni, żeby postawić meble jakie bym chciała

Między innymi toaletki.




Łóżko też nie należy do moich ulubionych. 
Ikea Malm :]






A to mój świeży nabytek tzw. tallboy czyli wysoka komoda.

Inna niestety nie zmieściłaby się :(

Nie wiem jeszcze co z nią zrobię.

Pewnie na razie postoi w takiej postaci jak teraz.

A jak mi się opatrzy to zmieni kolor ;)



W tej chwili w kolejce stoją inne meble.

A dzisiaj na przykład dla odmiany malowałam domek dla chłopaków, który zrobił mój mąż metodą

recyklingu. Ale to temat na innego posta. 


A na koniec mój ulubiony model :) 


Ściskam!!!

Miłego weekendu.

37 komentarzy:

  1. bardzo fajna sypialnia to nic że mała ważne że spełnia swoją funkcję :)
    pisz szybko o tym domu co wspomniałaś bo mnie ciekawość zżera:P Model cudny :)
    miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  2. Malutka, ale przytulna i bardzo śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no przystojniaczek:)a sypialnie masz przytulna,komoda fajna,a te drzwi ogromne cudne:)a wielkosc nie jest taka wazna..................pozdrawiam serdecznie ewelina

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej, jakie masz drzwi w sypialnia!napatrzeć się na nie nie mogę!bardzo przytulna sypialnia:-)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A te drzwi to szafa, taka sama jak u chłopaków w pokoju. Lubie ją bo jest ogromna w środku :)

      Usuń
  5. Piękna, przytulna - wszystko mi się tu podoba:))))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Sypialnia nie musi być duża a przytulna i taka Twoja jest.Synek ma chyba Twoje oczy? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj maciupeńka, to nie widziałaś mojej...też zamierzam się zrobić kilka zdjęć po malowaniu ale kompletnie niem wiem jak się do tego zabrać...Twoja sypialnia sliczna, cudowny klimat!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Maleńka, ale przytulna:)Moja też jest mała(nawet jeszcze bardziej niż Twoja)Właściwie stoi tylko materac i wąskie przejście;)Komoda super,ale drzwi do...garderoby-boooskie!:))Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Co z tego, że jak mówisz, maleńka jest, skoro prześliczna i przytulna:)) Strasznie mi się podoba szafeczka przy łóżku, piękna. A model....hmmm, będziesz miała najazdy fanek, jak tylko trochę podrośnie:))) Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna sypialnia..przytulna...ważne że jest...ja nie mam i ubolewam nad tym strasznie...

    OdpowiedzUsuń
  11. Może i maleńka, ale jak gustownie urządzona:)
    Śliczny synuś!
    Ściskam mocno:*

    OdpowiedzUsuń
  12. na pewno nie masz mniejszej od mojej ... u mnie raptem chyba jakoś 8 metrów kwadratowych ... stoi tylko łoże + komoda i stary kufer ...

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też mam maleńka sypialnię , ledwo łózka szafa i komoda się mieszczą , ale jak się nie ma co się lubi ... Twoja sypialnia urocza , a takiej fajnej "szafy"zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Máš nádhernú spálňu !
    Aj my ju máme maličkú , preto sa mi ešte nepodarilo urobiť dobré fotky .
    Peknú nedeľu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajne wnętrze - i super narzuta na łóżko !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Narzutę kupiłam przez ebay, myślę, że była ręcznie robiona. Cena też była korzystna więc długo się nie zastanawiałam.

      Usuń
  16. Wow ale macie sypialnie i łoże!:)Przytulnie coś czuję, ze jakbym się kiedyś do Ciebie wybrała to bym się czuła jak u siebie w domu! Tak masz przytulną chatkę;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna, klimatyczna. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. pokoik cudny ... narzuta świetna i zdjęcie na łózkiem super ... a co do obrazu owszem byłby wykonalny ale tylko czarno biały niestety nie lubie malowac portretów kolorowych ... jakbyś chciała to z chęcią namaluje pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. piekna, przytulna sypialnia. A te drzwi... marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  20. urocza komoda, ale model ładniejszy :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudna sypialnia:)Czy Ty masz szafę we wnęcę?wygląda rewelacyjnie:)Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  22. nie ważne że mała...jest piękna...ma dusze...ma serce....

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej Kasiu! Bardzo fajna ta sypialnia, i nowy nabytek super!
    Zazdroszczę też tych drzwi - cudo!
    Model wspaniały, ale to sprawa oczywista przecież :)))

    Kasiu! Nie wiem, czy ktoś już Ci pisał, ale przy każdej wizycie na Twoim blogu mój antywirus dzwoni, że blokuje wirusy.. :( Nie wiem, co jest grane.. Nie znam się na sprawach technicznych, ale może masz wirus na komputerze i przeszedł na blog? Pojęcia nie mam, ale wolę Ci napisać :)
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  24. Jest wszystko co trzeba w Twojej sypialni,więc nie będziemy się spierać o wymiary!:))Komódka cudna,uwielbiam szufladki!!!Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne wnętrza i w ogóle piękne miejsce do życia, też bym się tam dobrze czuła :)

    OdpowiedzUsuń
  26. modela bym schrupała jak nic....lubie takie komody..ale masz cudne drzwi w sypialni....no i zdjęcie nad łóżkiem

    OdpowiedzUsuń
  27. Model pierwsza klasa, nie dziwię się że Twój ulubiony :)))
    A sypialnia mala ale jest i to najważniejsze :) Ślicznie ją urządziłaś :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Witam sąsiadeczkę i dziękuję za odwiedzinki w moich blogowych progach .
    Sypialnia nie jest jeszcze taka mała masz dostęp do łózka z jednej i drugiej strony to nie jest złe !
    Bardzo przytulna sypialnia i model tez do przytulania :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. piękna ta Twoja sypialnia!! śliczna komoda, mimo iż nie tak duża jakbyś chciała :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Och piękna ta komoda...też chcę!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...