niedziela, 28 października 2012

Pojemniki z przyprawami i kalendarz z SH


Poszukiwania pojemniczków z przyprawami zakończone.
Wpadły w moje oko na ebayu. Są ręcznie malowane. Wylicytowane kilka dni temu już cieszą moje oko. 
Czyżby to był początek koloru niebieskiego w naszej kuchni?
Całkiem możliwe, bo bardzo mi się on podoba.





Dlaczego warto odwiedzać sklepy z używanymi rzeczami?

- Gdzie indziej mogłabym znaleźć taki elegancki, francuski i chyba dość oryginalny kalendarz... 

  
Miłego tygodnia dla wszystkich!!!


P.S. Przypominam o moim



Kasia

58 komentarzy:

  1. Hej Kasiu:)
    ale cudne zakupy poczyniłaś. Szczególnie te pojemniki na przyprawy zawładnęły moim serduchem:)
    świetnie prezentują się na kuchennej półeczce:)
    a kalendarza w takim wydaniu jeszcze nigdy nie widziałam... strasznie lubię takie oryginalne przedmioty:)
    cudnie!
    miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu, wow!!! Cudne pojemniczki, ubóstwiam dodatek niebieskiego:), a kalendarz zaparł mi dech - pierwszy raz widzę takie cudo!. wypatrzyłam też u Ciebie stare żelazko, miałam kiedyś takie - muszę je odszukać:)
    buziaczki przesyłam z zasypanej śniegiem Warszawy!

    OdpowiedzUsuń
  3. kasiu jakie cudowne przedmioty nabyłaś:)! Uwielbiam wszystko, co jest oryginalne i w małej ilośći egzemplarzy. Takie przedmioty często wywłują u mnie zadumanie... jak to było kiedyś.
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Pojemniczki urocze, ale kalendarz mnie zachwycił. Jest fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja rowniez szukam perfekcyjnych pojemniczkow na przyprawy:) Mimo ze juz dziasiatki przejrzalam chyba nie do konca wiem jak chce, zeby wygladaly:):):) Twoje sa sliczne !!!!!
    I kalendarz rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń
  6. zdobycze pierwsza klasa - pojemniki są ekstra a i kalendarz ciekawy :)

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Pojemniki na przyprawy zawładnęły moim sercem coś pięknego tym bardziej, że jestem na etapie poszukiwania pojemniczków na przyprawy. Kalendarz też prześliczny.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Upolowanie takiego kalendarzyka to mistrzostwo świata! pojemniczki też cudne:-)
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękną masz tą półeczkę:-) Czy to jakaś zdobycz sklepowa??Piękna nabytki, naprawdę!!buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pojemniczki na przyprawy- pierwsza klasa!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniałe cacuszka :) zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kasiu cudeńka...pojemniczki wspaniałe, dla takich sama byłabym w stanie wprowadzić niebieski;) kalendarz faktycznie unikalny...ja nie mam ręki do buszowania po SH;(
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. zakupy udały Ci się super ....kalendarz ekstra...miłego tygodnia ..cieplutkie buziaki...

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne pojemniki a kalendarz nieziemski!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. pojemniczki wymiatają :) przydałyby mi się :) moje zióła, miałyby piękne mieszkanka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. cześć!! unikatowy ten kalendarz i aż nie mogę uwierzyć, że trafiłaś na niego w SH:) naprawdę świetny łup:) pojemniczki są bardzo ładne a razem na półeczce wyglądają super! Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne są te pojemniczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zakupy rewelacyjne, a ten kalendarz to juz cacko!:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Pojemniczki piekne, ale ten kalendarz...niesamowity. Mam nadzieje, ze kiedys cos podobnego znajde na targu ;)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Kalendarz jest przepiękny!!!! Pojemniczki śliczniutkie!!!! Niech Ci dobrze służą!!!!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  21. Ależ niebanalne rzeczy! Kalendarz mnie powalił.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne pojemniki i śliczna półeczka!!! A kalendarz-cudeńko :))) Pozdrawiam D.

    OdpowiedzUsuń
  23. Faktycznie oryginalny ten kalendarz.Badzo ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  24. wspaniałe pojemniczki a kalendarz bardzo oryginalny
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. kalendarz sliczniutki istne cudo ... pojemniczki sa [rzesliczne pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  26. takiego kalendarza nigdy wczesniej nie widziałam...
    jestem pod wrażeniem, a pojemniczki cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ale suuuper!!!i pojemniczki i kalendarz!!!ja bym pewnie na początku nie wiedziała co to jest...bardzo oryginalne, upolowanie taiego cudeńka to prawdziwa gratka:))) pozdrawiam i pozwolę sobie zajrzeć do Ciebie ok? no i zapisuję się na CANDY!!!!!!Marta

    OdpowiedzUsuń
  28. Pojemniczki śliczne ....
    Jaki oryginalny kalendarz, prawdziwa perełka :)
    Pozdrawiam cieplutko i udanego tygodnia życzę Kasiu :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Pojemniki super, a na półeczce wyglądają jeszcze ładniej. Odnośnie koloru niebieskiego to jestem za. U mnie przez większość roku są kolory błękitu, które wprowadzają fajny klimat.Pozdrawiam Basia.

    OdpowiedzUsuń
  30. Pojemniczki idealnie pasują kolorystycznie do póleczki....
    A taki cudny kalendarz w SH? Kurcze, w moich ciucholandach to tylko ciuchy są......
    Naprawdę swietną rzecz upolowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  31. charity shops are the best!!!!
    uwielbiam je, a tobie udalo sie wynalezc cudenka!
    super
    usciski;)

    OdpowiedzUsuń
  32. superaśne pojemniczki, u mnie na razie są takie malutkie, może kiedyś jak kuchnia albo domek się powiększą...a co do sklepików to często nawiedzam, a pchle targi...mnn...polowania...i jaka radość jak się coś znajdzie:)

    OdpowiedzUsuń
  33. O kurcze! Zazdrość mnie ścisnęła! :) Cudne pojemniki i cudny kalendarz...troszkę jak z Harrego Pottera ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo urokliwe pojemniczki:)mają swój klimat.
    Ale kalendarz skradł moje serce...

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne te pojemniczki. Ty masz oko do wyszukiwania takich cudnych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  36. Kalendarz rewelacyjny , pierwszy raz taki widze ! Pojemniczki też super. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Oj warto odwiedzać takie sklepy !
    Dowód na to , to Twoje zdobycze .
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne pojemniczki i kalendarz. Też uwielbiam odwiedzac takie miejsca i wyszukiwac różne drobiazgi. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudowne te zakupy Twoje!! Kalendarza zazdroszczę jak nie wiem! CUdowny!

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja róże z liści robiłam z tej instrukcji, proszę :) http://www.joemonster.org/art/9980/Zrob_roze_z_lisci_klonu_

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczny ten kalendarz Kasiu. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Kasiu sliczne pojemniczki a kalendarz to juz widze u siebie, bardzo Ci zazdroszcze tych zakupow.

    Serdecznie pozdrawiam
    Ela

    OdpowiedzUsuń
  43. przeczytałam wszystkie wpisy, obejrzałam wszystkie zdjęcia i co mogę powiedzieć? pięknie tu u Was, dom jest taki ciepły iserdeczny, zaprasza. Od dziś jestem wielką fanką tego domku na wygnanku:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Niebieski w kuchni fajnie wygląda,wiem to z doświadczenia.Kalendarz wielce oryginalny!Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  45. te pojemniczki baaardzo mi się podobają, a kalendarz jest po prostu genialny! szkoda, że u mnie w sh takich rzeczy nie ma:/

    OdpowiedzUsuń
  46. Wspaniałe nabytki Kasiu :)) Buziaki z Gdańska :**

    OdpowiedzUsuń
  47. kalendarz jest boski !!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  48. Kalendarz wymiata!
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  49. Ależ Ty masz nosa do takich super rzeczy. Pojemniczki super a kalendarz po prostu WYMIATA!!!!!!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. Uwielbiam takie kalendarze! Sama mam działający na podobnej zasadzie ale większy i drewniany! Zresztą zainspirowana tutaj poleciałam zrobić fotkę i oto jest już na moim blogu dzisiaj ;-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...